Wednesday 11 July 2012

ZonderMeer magazine


Steeds meer mensen hebben te kampen met voedsel allergieën of intoleranties. Het zal de oplettende lezer niet zijn ontgaan dat ik al jaren glutenvrij kook. En sinds een tijdje ook zonder koemelkproducten, aangezien Jasmijn deze helaas nog steeds niet kan eten zonder buikpijn te krijgen. Ergens op bezoek gaan of uit eten is met ons gezin is dus een verwarrende bezigheid, als ik weer moet uitleggen wie wat wel en niet mag. Gelukkig wordt ik er thuis steeds bedrevener in. De truc is om door beperkingen niet bij de pakken neer te zitten, maar je er juist door te laten inspireren. Met een beetje creativiteit leer je allemaal spannende nieuwe etenswaren kennen die je kookkunsten juist zullen verrijken.

Er verschijnen intussen ook meer en meer boeken over koken met voedsel intoleranties en allergieën, en nu is er ook een heuse kookglossy: ZonderMeer magazine. En wie werkt daaraan mee, u raadt het al, ondergetekende. Vandaar dus dat ik bij deze graag reclame maak: kijk gauw op de ZonderMeer website voor waar het te verkrijgen is. Het is een superdik en prachtig blad, boordevol recepten, tips en trucs voor de lekkere, eenvoudige, bewuste, duurzame en allergievrije keuken!

Voor ZonderMeer magazine verzorg ik onder andere een serie kinderlunches, voor thuis, school en onderweg. Om het net even wat makkelijker te maken als je niet weet wat je je kind elke dag moet meegeven. Maar ook een aantal recepten voor volwassenen, zoals dit heerlijke recept voor Halloumisalade. Kijk snel naar de volgende post voor dit recept!





No comments:

Post a Comment

Suggesties, tips of commentaar? Graag!